teisipäev, 10. august 2010

Loendamine

Tundub, et kõik peale minu loevad päevi, millal ma Eestisse lähen... no jah oleneb nende asukohast, nad kas arvutavad, millal mind jälle näha saab või millal must lahti saab :P ok siiani pole keegi mulle tõsiselt öelnud, et tahetakse lahti saada, pigem uuritakse, millal tagasi tulen ja kas ikka tulen tagasi :D paar inglast on igatahes lubanud Eestit külastada :P vähemalt ma oskan turismi edendada, eriti kui räägin odavast õlust ja ilusast vanalinnast.

Oeh, selle nädala jooksul pean veel minema poodi uut kotti ostma, kuna kõik asjad ei mahu kohvritesse ära... Meenutab väga eelmist aastat, kus ma 13 kastiga ühikast välja kolisin :P

Väike õnnelik uudis lõppu: kahe tunni pärast lõppeb mul öövahetus ja siis saan voodisse magama :D

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar