esmaspäev, 16. november 2009

Tegemistest

Millega ma siis paari viimase nädala jooksul tegelenud olen?
Sain interneti providerist lahti, nüüd tuleb uus muretseda, muidu jäängi pulgaga netti kasutama.
Avastasin, et firma, kellelt korterit üürin võtab mul liiga palju raha, seega otsin uut korterit. Loodetavasti Liverpoolile lähemal, et ma ei peaks enam 4.30 ärkama ja muretsema, kas esimene buss ikka jõuab õigel ajal või ei ilmu üldse nagu täna.
Leidsin St Helensi raamatukogust suuuuuuure hunniku raamatuid ehete kohta, püüan kunagi ka Liverpooli raamatukogus ära käia.
Otsisin Kadri-Anni pakki asju.
Otsin veel Katri soovitud paari asja tema pakki.
Uurisin saaremaal müüdavate maatükkide hindu. Kui ma kunagi vääääga kauges tulevikus sinna suudan kolida kutsun kõik külla :P
Sain teada, et tänu oma eelmisele mänedžerile ei saagi ma aastavahetuseks Eestisse tulla. Ärge kellelegi öelge, kuid ma ikkagi püüan.
Aa ning kõige tähtsam: igatsen teid kõikki

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar