neljapäev, 18. veebruar 2010

Kevad inglismaal

Jälle kevad :D vähemalt siinmail. Mul on isegi tõestus olemas:

Heh ja eile sadas jälle lund, mis kohe ka sulas.
Mulle tuli meelde, et ma polegi kirjutanud, kuidas mu sõbrapäev möödus. Nagu enamikel päevadel siis ka pühapäeval ma töötasin terve päeva. Kusagil kuue ajal sain koju minema hakata, lootsin, et jõuan voodisse ja magan seal järgmised kaks päeva, kuid Catrional olid teised plaanid. Jõudsin koju ja tatatadaaaa... mulle oli terve ilus romantiline õhtusööl tehtud: grillitud lammas riisinuudlite ja salatiga kõrvale punast veini ning magustoiduks olid pannkoogid maasikate ja šokolaadiga :P kui ma olin end juba päris ümmarguseks söönud läksime edasi kinno. Ja oi issand, kes oleks võinud uskuda, et terve kino on valentinipäeval paarikesi täis :D olgu, tean küll, et see oli juba ette teada. Eks me siis vaatasime filmi ja muigasime paarikeste üle ning koju jõudsime päris hilja, kuna ühel meist (st minul) tuli hea idee järgmist filmi kah vaatama minna, see on tõestus, et väsimusega tulevad head ideed pähe.
Õhtu tippsündmus oli, et meile hakkasid külge lööma kaks üpris teismelist kutti. Oeh, tean küll, et kõik siin pakuvad mu vanuseks 16 ja alkoholi poes ei müüda mulle isegi id-kaardiga, kuid Catriona näeb ju piisavalt vana välja, et kõik alaealised minema peletada.

2 kommentaari:

  1. Hehe, siis oli päris hea sõbrakas ju ;D

    esiteks: vapsee kevad teil ikka ju, meil kinda lumetormi moodi ilm :D
    teiseks: tuli meelde, kuidas me tahtsime Scary movie maratoni teha ja sa 1,5 filmi ajal lakkamatult naersid :D ja see oli veel enne 4nda osa välja tulemist :p Seekord sellist probleemi ei tekkinud?

    VastaKustuta
  2. ma olen ikka veel võimeline lakkamatult naerma ja mitte ainult scary movie peale

    VastaKustuta