pühapäev, 27. juuni 2010

Külalised

Nii, tuleks vist alustada selle sisse kandega 14ndast juunist, kus ma hommikul kell 5 (inglise aja järgi) helistasin Kadrile ja käskisin tal netti tulla. Igatahes kõik toimus väga kähku - 30 minutit hiljem olid Kadrile piletid ostetud (Helsingist Manchesteri) ja ta pidi ainult kiiresti laevaga Soome sõitma. Seal edasi Markkuga koos lennukile ja Manchesteri.
Kuna mina esmaspäeva öösel töötasin pidi Cata üksi neile vastu minema. Õnneks jõudsid nad kõik viimase bussiga koju.
Teisipäeva hommikul nägin esimest korda Kadrit Inglismaal :D Otsustati minna kolada natuke mööda St Helensi poode. Peale lõunat läksime koos kinno street dance vaatama

Align Center

Ka kohustuslik pilt Pizza huti ees sai tehtud

Kahjuks pidin jälle öösel 24h vahetusse tööle minema seega Kadri, Markku, Cata ja Paul käisid ilma minuta öise Inglise pubieluga tutvumas ja kolmapäevalpäeval Liverpoolis poode tühjendamas

Reede hommikul käisime traditsioonilist Inglise breakfasti katsetamas

Õhtul jõudsime ka paarile klubile tiiru peale teha :D

Pühapäeval sai pubis Brasiilia mängu näha

Ja esmaspäeval suutsin pargis punaseks kõrbeda ning pärast ennast külma joogiga rahustada

Teisipäev veedeti jälle shopates ning õhtul käisime kõik hiina restoranis toitu maitsemas

Jaanipäev käisime Southportis, Formby rannas grillimas

Ülejäänud aja, kuni reedeni veetsime rahulikult: käisime niisama väljas. Kahjuks pilte ülejäänud ajast mul pole, kuna fotokas keeldus edasi pildistamast ning seega läks parandusse.
Reede hommikul sõitsime kolmekesi (mina, Kadri ja Markku) Manchesteri lennujaama poole ja tagasi tulin sealt üksinda - Kadri ja Markku lendasid Helsingisse, kus isa viis Kadri enda juurde ööseks ja hommikul sõideti laevaga tagasi Eesti...

Mul tuli just meelde, et ma ka varsti teel Eesti :D. Loodan, et 16 august, kuid täpsemalt saan alles hiljem paika panna selle.