neljapäev, 5. august 2010

Kergemaks

Sel nädalal sai elu kohe väga palju lihtsamaks: kolisime Cataga St Helensist minema, nüüd elame Liverpoolis :P. Tuli välja, et firma, kes meile korterit üüris oli mulle kogemata vale lepingu andnud. Nende omas oli, et ma pean aasta seda korterit üürima, enne lahkumist ja minu leping lubas mul peale poolt aastat lahkuda. Ossa, eks ma nüüd õpin vigadest ja järgmine kord loen kõik kolm lepingut läbi. Igatahes käisin ühe mehe juures, kes tegeleb nende asjadega ja ta ajas kõik korda. Nüüd tuleb ainult oodata, millal tagatise tagasi saab :D

Cata sai jamad tööga lahendatud ja töötab jälle 24/7, erinevalt minust, kes on suutnud endale ka mõned vabad päevad vahele toppida. Ega see kerge olnud, tööd pakutakse ikka veel juurde ja manager ei taha, et ma ära läheks. No jah, mina ja Cata oleme vist ühed vähestest, kes on nõus koguaeg töötama, mööda Inglismaad reisima ja poonuseks saame hakkama ka raskemate klientidega. Aa, tuleb välja, et paljud pole näiteks nõus isegi 5 minutit rongiga sõitma, et tööle jõuda :S. Ma pidin öövahetusest teise kohta päevasesse vahetusse jooksma, kuna üks inglanna oli helistanud, et ta ei lähe tööle,  auto on katki. Kõige huvitavam osa ongi see, et ta elab rongijaama lähedal ja oleks saanud rongiga tööle minna ning vb 30 minutit hilinenud. Selleasemel ta otsustas, et terve nädal ei saa katkise auto pärast tööl käia. Pole ime, et siin nii palju välismaalasi töötab, kui suhtumine selline on.

Aa, nagu mulle pidevalt meelde tuletatakse :D vähem, kui 2 nädalat Eestisse tulekuni :P

4 kommentaari:

  1. Ohh siis Kadri enam ei saa su telefoni nr kasutada :D Jeee...

    VastaKustuta
  2. Kas see oli siis nii hull, et ta minu numbrit kasutas?

    VastaKustuta
  3. See on hea , aga Elina ongi selline kadekops ja parastaja ! :D

    VastaKustuta