esmaspäev, 13. september 2010

September vist

Oi, kui kiiresti jälle kõik läinud on! Nii, mis siis vahepeal juhtunud on?

Saabusin Eestisse :D, käisin Peipsis koos Pille, Anni, Alisa, Sannu ja Maarikaga. Tundub, et see oli puhkus, mida väga vajasin, et igasugu stressist lahti saada. Käisime Peipsis ujumas ja jutustasime ja pidutsesime ja nautisime loodust ning mõnusat seltskonda.

Peale puhkust käisin tädiga Pärnus onul külas ning nägin ka tema pisikese ära. Nunnu väike tüdruk, kuid ma ikka veel ei oska nii pisikestega midagi peale hakata. Õhtul näitasin Tiinale paari käsitööga seotud blogi ja nakatasin ka teda :D olen osav, eks ju? Ta sai alles vääääääga hilja õhtul magama, kuna vaatas pilte ja ähkis ning ohkis nende kõigi peale - liiga ilus!

Reedel sõitsime kõik kuhugi Kohtla-Järve kanti minu ema isa vaatama (mul on ikka veel kahtlane mõelda, et ta mu vanaisa on), keda ma vist elus korra olen ainult näinud. Kuidas hakata vanaisaks kutsuma kedagi, kes kunagi sellena käitunud pole? Mul oli vanaisa, kes küll polnud päriselt vanaisa, kuid kes käitus nagu vanaisa ja siis äkki... no jah :S

Edasi tegime Tiinaga terve nädala ehteid ning vaheapeal käisin vist ka natuke ülikoolis :P (ok, tegelt mul polnud lihtsalt palju loenguid). Lõpuks sai neid kõiki Roherockil koos Sirje keraamikaga müüa :D Tiinal tekkis ka huvitav idee äri püsti panna, eks me siin pea siis nuputama, kuidas ja millal!

3 kommentaari:

  1. Vaata need kõrvarõngad mis mulle meeldisid - punased oleks ikka etemad... Peaks vaatama tulema mis sul alles on :D

    VastaKustuta
  2. Kui soovi on saab Tiina neid juurde teha, (ka siniseid on võimalik teha) peab vist jah mingi käsitöö netti üles panema, kas või pildialbumisse algatuseks :D
    Muide, miks ma sinu blogisse ei pääse? Sa mulle kutset ei taha saata :P ?

    VastaKustuta
  3. ikka võib , aga seal ma suurt ei kirjuta enam :D

    VastaKustuta