neljapäev, 1. september 2011

1. sept

Toredat kooliaasta algust :D (eriti Kadrile, kes alustas sel aastal ülikooliga, ning Pillele ja Rasmusele, keda ITK perepäeval peeti mu lasteks)!!! (Muidugi ei tohi unustada ka Jannud ja Paulat, kes korralike koolieelikutena lasteaeda lähevad.)
Kooli algusega peaks vist alustama jälle blogi pidamisega. Terve suvi ja pool kevadet on uneletud ja igasugune blogi uuendamine on unustusse vajunud. Õnneks olen ma ka natuke tubli olnud: ehteid on tehtud ja paaril laadal osaletud. Kallite inimestega on aega veedetud ja ka puhkamine pole ära unustatud. 
Augustis käisin toitumis spetsi juures, kes sõimas mu läbi, et nii käest olen end lasknud ja pani mu rangele dieedile. Oeh eks see raske on ja tunnistan, et ega ma kõigest heast loobunud pole (jäätised ja pähklid ei kao mu menüüst kuhugi), kuid esimene kuu oli edukas ning mõnes kilost olen ka lahti saanud.
Olen püüdnud vaikselt diplomitööd teha. Hetkel tuleb tunnistada, et suvi on selleks ikka väga vale aeg. Õnneks on nüüd teema valitud. Kui isegi juhtub, et ma sellega õigeks ajaks valmis ei saa siis on alati võimalus ka eksam teha.
Teisipäeval kolisin tagasi ühikasse. Kummaline on siin tagasi olla. Mõnel hetkel on tunne nagu poleks ära olnudki ja teisel hetkel tekib tunne, et olin siin mõnes teises elus. Pole isegi veel asju lahti pakkinud. Tegelikult nagu teada sain polegi asjade lahti pakkimine kõige targem, kuna võib juhtuda, et varsti lähen Kreekasse. Igatahes tuli sealt kiri, et nad on nõus mind ja Mariat vastu võtma :D. Esimene reaktsioon sellele oli helistada emale ning teiseks vaadata sealset ilma :) praegu on seal 32 kraadi sooja. Seega jätkan seal suvega. Tuleb ainult pöialt hoida, et midagi viltu ei läheks ning saaksin ikka sinna praktikale.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar