laupäev, 8. oktoober 2011

Natuke reisist ja Spartast

Kolmas päev Kreekas, millega ma siis hakkama olen saanud?
Alustan siis kolmapäevast, mis oli üks väga kiire päev. Hommikul sain Mariaga Tallinnas kokku. Ta polnud veel isegi asju pakkinud veel. Samas eks ma lõpetasin asjade pakkimise ka alles kolmapäeva õhtul kusagil kümne üheteist vahel. Käisime TTK-s ja uurisime mis saab siis kui me Kreekasse läheme. Loodetavasti saab diplomi kätte ilma probleemideta. Maria läks varakult koju asju pakkima ning ma jooksin Keilasse näituse avamisele. Peale näituse avamist kiirustasin koju, et kohver lõpuni pakkida.
Neljapäeva hommikul ärkasin natuke peale viit, kartes lennukist maha jääda. Õnneks Tõnis oli nõus mind lennujaama sõidutama, seega ei pidanud transpordi pärast muretsema (suured tänud). Natuke peale seitset jõudis Maria ka lennujaama. Esimene lend oli Tallinnast Riiga ühe mini lennukiga, mis logises jubedalt. Riias tuli paar tundi oodata järgmist lendu, kuna lennuk Ateenasse jäi natuke hiljaks. Veetsime aega laevade pommitamist mängides.

Seega alles pool neli maandusime Ateenas. Sekund enne maandumist ütles Maria pops ja siis lennuk puudutas maad põmm (päris kõhedaks võttis see maandumine tegelikult). Terve reisi vältel ma pidevalt klõpsutasin pilte pilvedest ja maastikust jne.

Peale maandumist leidsime kerge vaevaga üles bussi ning peale tunnikest loksumist olimegi bussijaamas. Linnaliinilt maha tulles saime kohe tunda natuke Kreeka elu: mingi mees karjus ühe bussi kõrval ja taksojuhtide lärm oli üpris häiriv. Positiivne avastus oli, et kõik kreeklased, kellega bussijaamas rääkima juhtusime oskasid inglise keelt. Sel hetkel ei jõudnudki ilma eriti tähele panna, kuid uude bussi istudes oli tunda, kuidas päike kõrvetab ja õhku hakkas väheks jääma. Liikudes tekkis õhku natuke juurde. Ja jälle ma nagu korralik turist ikka ei suutnud üldse fotokat käest panna.

Üle kolme tunni hiljem olimegi Spartas, väljas oli pime ja ühe apteegi termomeeter näitas 22 kraadi sooja väljas. Bussijaamast saime Sparta kaardi, võtsime oma kotid selga ning 15 min hiljem olimegi Hotell Sparta Inn-is.
Paar pilti vaatest rõdul õhtul (õhtul umbes kella viiest läheb väljas ikka väga pimedaks)

Ja mõned pildid vaatest rõdul reede hommikul (avastasin üllatusega, et Sparta on igast küljest ümbritsetud mägedega)
Hommikul sai ajaviitmiseks ka monopoly mängida
Kõik Kreeklased kipuvad laimi kasvatama, igal pool oli laimi puudega aedu
Loomadest ja õitsvatest lilledest peab ka ikka pilti tegema